Gå til indhold
  • Der er ingen forslag, da søgefeltet er tomt.

Markedsførings kommunikation

Jeg er kunde hos jer, men modtager ikke nyhedsbreve. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du har blokeret al kommunikation fra os, vil vores nyhedsbreve eller anden kommunikation desværre ikke nå dig. Hvis du fremover ønsker at modtage vores nyhedsbreve, kan du gen acceptere vores kommunikation ved at søge efter et gammelt nyhedsbrev i din e-mail og ændre dine kommunikationsindstillinger i slutningen af det.

Klik på "Administrer præferencer" i slutningen af nyhedsbrevet og foretag ændringer i dine indstillinger. Hvis du ikke kan finde et gammelt nyhedsbrev i din e-mail, bedes du kontakte vores kundeservice på kontakt@golearn.dk. Vi kan foretage ændringen via vores system, hvis nødvendigt, men vi har brug for din skriftlige tilladelse til at gøre det.

På hvilket grundlag sender I direkte markedsføringskommunikation til vores ansatte?

Vi sender nyhedsbreve for at informere dig om de seneste serviceopdateringer og kursus nyheder. Nyhedsbrevene kan også nævne nye kurser, som ikke er inkluderet i din abonnementsorganisations brugerrettigheder. Selv om dette er tilfældet, anser vi informationen som relevant baseret på din stilling og arbejdsopgaver.

Jeg vil gerne have, at I stopper med at sende mig nyhedsbreve. Hvordan kan jeg gøre det?

Du kan når som helst stoppe abonnementet på nyhedsbrevet ved at klikke på "afmeld" linket i bunden af nyhedsbrevet.

Jeg er ikke kunde hos jer. På hvilket grundlag kontakter I mig (telefon/e-mail)?

Vi kan kontakte dig, hvis vi mener, at vores kurser er relevante for din stilling eller arbejdsopgaver. Du har altid mulighed for at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger til telemarketing eller direkte markedsføringsformål. Vi sælger primært vores service til organisationskunder, ikke forbrugere.