Log ind med en Microsoft-konto lykkedes ikke
Hvis du får en fejl meddelelse ved login med din Microsoft-konto, så prøv følgende tips:
For det første, sørg for at din organisation har aktiveret Microsoft-login for GoLearn platformen. For at logge ind med din Microsoft-konto, klik på “Log ind med Office 365” knappen i login-vinduet.
Hvis du får en fejlmeddelelse, prøv følgende:
- Bemærk, at der kan være en forsinkelse på omkring 10-15 minutter ved aktivering af din licens. Prøv igen om et øjeblik.
- Ryd cache og cookies i din browser.
- Prøv at logge ind i et inkognitovindue.
- Prøv at logge ind med en anden browser.
- Sørg for, at din browser er opdateret til den nyeste version.
- Hvis du er usikker på, om din licens er blevet aktiveret korrekt, kan du tjekke det på brugersiden i din profil. Hvis du ser emneområderne dækket af licensen i kolonnen Pakker, er din licens i orden.
Hvis situationen fortsætter, bedes du kontakte vores kundeservice via email: kontakt@golearn.dk eller telefon +45 70605558
Login på en mobil enhed
Desværre er Microsoft-login ikke tilgængelig på mobile enheder. I dette tilfælde kan du prøve en anden loginmetode ved at bestille en separat adgangskode til din konto her og logge ind med den samt din emailadresse øverst i loginvinduet. Du kan bruge disse separate loginmetoder parallelt, og de udelukker ikke hinanden. Begge loginmetoder fører til den samme brugerkonto.
Bemærk, at nogle organisationer begrænser login med en Microsoft-konto, så det kun kan ske inden for organisationens netværk eller på organisationens egne enheder.