Jeg modtog en notifikation "Kurset er ikke en del af din aftale" Hvad skal jeg gøre?
Alle kurser, der er inkluderet i din organisations licens, er markeret med etiketten "kurset er en del af din ordre." Hvis du modtager en notifikation om manglende adgang, kan det være, at din adgang ikke er blevet aktiveret på organisationslicensen.
Hvis du lige har registreret din konto på platformen, bedes du bemærke, at der kan være en forsinkelse på 5-10 minutter i aktiveringen af din licens.
Hvis problemet fortsætter, bedes du kontakte vores kundesupport, så vi kan tjekke situationen. Kundesupport er tilgængelig på hverdage mellem kl. 9 og kl. 15
- Via e-mail: Kontakt@golearn.dk
- Via telefon: +45 70605558
Hvis du er studerende og logger ind på GoLearn med brugernavn og adgangskode, bedes du sikre dig, at du har aktiveret din adgang for den aktuelle akademiske års licens (gyldig fra 1.9.2024 til 31.8.2025). Du kan få aktiveringslinket til adgang fra din lærer eller andet skolepersonale.